بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

                                    

 همین حالا تصمیم بگیرید و برای همیشه زندگی را برای خود و کسانی که دوستشان دارید آسان و خوش آیند تر نمایید. تصمیم گرفتن همیشه ساده نیست ولی بیاد داشته باشید که:

 

 

"در هنگام تصمیم گیری بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تصمیم درست بگیرید، تصمیم درست دیگر این است که تصمیم غلط بگیرید، و بدترین کاری که می‌توانید بکنید این است که تصمیم نگیرید."  (تئودور روزولت)

"هر موفقیتی تنها دوبار در جهان اتفاق می افتد، نخست در ذهن شما و سپس در واقعیت" (کارل سندبرگ)

"برای دست یابی به آنچه هرگز نداشته ای، باید راهی را بروی که هرگز نرفته ای." (ناشناس)

اکثر انسانها مانند یک بسته دینامیت پرقدرت هستند. اما تنها هنگامی نیروی شان آزاد می شود که دانایی جرقه ای به هنگام در روح آنان بزند. (ام. اندرسون)

"تفاوت بین یک فرد موفق و ناموفق، تنها کمبود توانایی، نداشتن دانش و .... نیست، بلکه نبود اراده و خواست کافی است."  (وینسنت لمباردی)

"کیفیت زندگی هر انسانی جدا از اینکه در چه زمینه ای فعالیت می کند، رابطه مستقیمی با میزان تعهد وی به بهترین بودن دارد." (وینسنت لمباردی)

"کیفیت هرگز اتفاقی نیست. کیفیت پیوسته نتیجه خواست شدید، تلاش صادقانه و اجرایی ماهرانه است. کیفیت نشاندهنده انتخاب عاقلانه در بین انتخاب های بیشمار است." (ویل فوستر)

 

"تفاوت بین موفقیت و شکست می تواند چیزی بین یک اجرای تقریبا خوب باشد و یا یک اجرای دقیقا خوب باشد."(ناشناس)

"پایین رفتن از شیب یک کوه ساده تر می نماید، اما تنها در صعود است که می توانی مناظر وسیع و زیبایی پیش رو داشته باشید." (ناشناس)

 

 

"ترس و تردید واکنش هستند و شجاع بودن یک تصمیم." (وینستون چرچیل)

"بادبادکها در مقابله با باد اوج می گیرند نه در همراهی با آن." (وینستون چرچیل)

 



[ 1 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب