بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 " پول خوشبختی نمی آورد. . . !!! "

  چند بار تا حالا این حرف رو  شنیدید ؟ ولی آیا تا بحال به لحن خطرناک و معنی آن توجه کرید ؟

" پول خوشبختی نمی آورد " و یا " پول شما را از لحاظ معنوی فقیر میکند " و " شاید ما پولدار نباشیم ولی اقلاً ریاکار نیستیم "

تا بحال به فرایند ناخودآگاه و ناهشیاری که در پشت آن جملات قرار گرفته ، توجه کرده اید ؟ برنامه ریزی که میتواند باعث تخریب موفقیت و کامیابی شما بشوند .

درسته ! پول خوشبختی نمیاره ولی  میدونید چیه ؟ فقر هم خوشبختی نمیآره !

فقر هیچ هنری نیست . فقر مردم رو وادار میکنه به دروغ ، کلاهبرداری ، دزدی  و یا حتی کشتن همدیگه ! و ذاتاً هیچ ربطی به معنویت ، پاکی و نیکی نداره .

ولی بهتون بگم که من تو فقر بزرگ شدم و خیلی هاتون که ویدیو رو می بینید هم تو فقر بزرگ شدید . ولی هیچ اجباری وجود نداره که تو فقر باقی بمونیم . این چیزی نیست که ما براش خلق شدیم ، ما برای رشد کردن و توسعه هشیاری هامون خلق شدیم .

حالا تعریف من اینطوریه که : کامیابی محدود به پول و مادیات نمیشه ، بلکه مربوط به ذهن ما میشه ، و فقر هم به معنی نداشتن پول و مادیات نیست بلکه فقر هم مربوط به ذهن ما میشه .

چند تا موضوع هستند که باید بهشون توجه کنید ، مردم فقط پول و مادیات رو می بینند ولی پول و مادیات فقط بخشی از معادله کامیابی هستند .

بله خیلی چیز های دیگه هم تو دسته کامیابی قرار میگیرند ؛ طلوع خورشید ، غروب خورشید ، معنویت ، تعلیم و تربیت ، روابط مون ، سلامتمون ، و خیلی خیلی چیزای دیگه توی دسته کامیابی قرار میگیرند .

ولی پول و مادیات هم قسمتی از معادله هستند ، چون اگه پول اجاره خونه تون رو نداشته باشید دیگه کامیابی هم ندارید ،

اگه همش نگران کوپن پونصد تومنی باشید که باهاش نخود و لوبیا بخرید . دیگه نمی تونید نگرش برکت به زندگیتون داشته باشید

پس پول و مادیات هم مهمند ، حالا ما بطور واضح قرار نیست پول و مادیات رو پرستش کنیم ، ولی قراره باهاشون چیکار کنیم ؟باهاشون زندگی کنیم .

این تعریف منه : پول و مادیات ما رو خوشبخت نمی کنه ، کاری که پول و مادیات انجام میدهند اینه که به شما حق ابراز وجود میدهند که با اون شما به خوشبختی میرسید .

اصلاً میدونید جریان کامیابی چیه ؟ کامیابی هرچیزیه که برای زندگی شما لذت و خوشبختی میاره ، و پول و مادیات به ما حق انتخاب میدهند ، گزینه می دهند ، فرصت می دهند که باهاشون زندگی کنیم و لذت زندگی رو تجربه کنیم .

ثروتمندانه زندگی کنید ..... با تشکر از همکار و هم تیمی عزیز مهدی سعادتمند



[ 14 / 3 / 1392برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب