بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

          گفتگو با پویا بنی اسدی برترین فروشنده شخصی در نیوشا نیک

نزدیک به 16 میلیون تومان فروش شخصی طی 6 ماه فعالیت، جایی برای تردید نمی گذارد تا پویا بنی اسدی را به عنوان برترین فروشنده شخصی نیوشانیک در سال 91 بشناسیم. عملکرد او دقیقاً مطابق با سیاست های شرکت مبنی بر "رشد فروش شخصی اعضاء" است .

این رکورد دار فروش شخصی شرکت، از کرمان می آید و در این راه نباید زحمات و تلاش های لیدر دوست داشتنی شرکت در کرمان، محمد حسنی کبوترخانی، را نادیده گرفت. پس از نمایش تنها بخشی از فروش وی در بخش اخبار سایت، تماس ها و تقاضاهای زیادی داشتیم مبنی بر اینکه مصاحبه ای با پویا بنی اسدی داشته باشیم و از او بخواهیم درباره راهکارها و انگیزه هایش حرف بزند.

آنچه اهمیت تلاش های پویا بنی اسدی را بیش از پیش نمایان می کند، رشد ماهیانه عجیب و غریب مبلغ کل فروش اوست و آنچه در این گفتگو بیشتر جلب توجه می کند، دیدگاه خاص و متفاوت پویا بنی اسدی است: "من در بهترین نقطه نتوورک مارکتینگ دنیا قرار دارم!! "

نگاهی به جدول زیر و خواندن حرف های این مرد بزرگ خالی از لطف نیست!

 

ماه

مبلغ فروش

مهر ماه

4.212.380

آبان ماه

4.175.920

آذر ماه

15.549.130

دی ماه

25.333.780

بهمن ماه

32.837.840

اسفند ماه

78.635.050

جمع کل

160.744.100

 1. سلام. دوست داریم از زبان خودتان پویا بنی اسدی را بیشتر بشناسیم!

سلام. پویا بنی اسدی هستم  اهل کرمان. من معلم موسیقی هستم و گروه 40 نفره ای دارم که همه کوچولوهای 6 و 7 ساله من هستند! نمی دانم چند سال دارم فقط می دانم 21 سال ندارم! نام پدرم مهرداد و نام پدر پولدارم کوروش صفی زاده است!

 2. در تهران بحث نحوه فروش شما میان بازاریابان داغ است. عده ای معتقدند چگونه می شود شخصی بتواند ماهیانه 8 - 9 میلیون تومان فروش شخصی داشته باشد!؟ و عده ای هم شما را کاملاً تحسین می کنند. جوابتان برای آنها چیست؟

بله . من بازاریاب های زیادی را دیده ام که در همین کرمان به راحتی ماهیانه 30-40 میلیون تومان و بیشتر کالا فروخته اند. من فکر می کنم به قول داداشم رضا علیدادی تنها راه انجام هر کاری، انجام آن کار است! یعنی هرکس می خواهد کالا بفروشد فقط برود و سفارش بگیرد! و جواب من در برابر تحسین سایر دوستان هم این است که: "ما کوچیک همه بچه های گل نیوشا هستیم!"

 3. روند فروش شخصی شما از ماه های نخست ورود شما به شرکت تا به امروز، همواره رو به رشد بوده است. این اتفاق ساده نیست. از این موضوع و راهکارهایتان برای ما بگویید.   

                                   

من معلم ساده موسیقی هستم. تا قبل از نیوشا هیچوقت فکر بازاریابی را هم نمی کردم یا بهتر بگویم از فروشندگی خوشم نمی آمد؛ ولی الان فکر می کنم بازاریابی یا بهتر بگویم اطلاعات دادن درباره هر محصولی خیلی هم جذاب است. اما راهکار اصلی من!! کاری که من کردم این بود که بازارهای بیشتر و همچنین تکنیک های بیشتری برای فروختن محصولات به ذهنم رسید.

از خانواده های نزدیک شروع کردم و بعد سراغ کافی شاپ ها، رستوران، ادارات و ... رفتم. بعد بیشتر که فکر کردم دیدم هر کس که چشم و دهان و دست و پا دارد، مشتری من است!!

برای موفقیت در این تجارت، باید ایده های نو و در عین حال ساده داشته باشیم. مگر چقدر مشکل است که بفهمیم "در ادارات همه افراد چای می خورند پس باید بروم و بهشان چای بفروشم! "یا "آدم ها شکم دارند و هر روز می خورند و می آشامند پس مشتری من هستند! " ؟!

من هم می توانم بگویم که بازار فلان کالا، فلان جاست. من نکته اصلی را می گویم و آن این است که: "اگر می خواهی سفارش بگیری باید بروی و واقعاً سفارش بگیری!! "

 4. مسئولین شرکت معتقدند رمز موفقیت در بازاریابی شبکه ای "فروش شخصی" و از آن مهم تر "تکرار فروش شخصی" است. نظر شما چیست؟ موافقید یا مخالف؟

من فکر می کنم اصل مهم در بازاریابی شبکه ای همانندسازی نگرش هاست. اگر من به دنبال فروش شخصی بالا باشم و همچنین بدانم که بازاریابی شبکه ای تجارتیست با قدرت تکثیر فوق العاده، و یک مجموعه قوی و منسجم هم داشته باشم، این نگرش در مجموعه ام همانندسازی خواهد شد.

ولی اگر کسی به فروش شخصی اهمیت ندهد و بگوید من در خانه می نشینم و مجموعه ام فروش انجام می دهد و من پول در می آورم این نگرش همانندسازی خواهد شد و ...!

 5. آیا قبل از ورود به نیوشانیک تصور یا تجربه خاصی از این تجارت مدرن داشتید؟

خیر. حتی اسم بازاریابی شبکه ای را هم نشنیده بودم. این کار به من ساعت 8 بعدازظهر توسط آپلاین عزیزم آقای صفی زاده معرفی شد و تا کارت ملی را آوردم و ثبت نام کردم ساعت 2 بامداد شده بود و از آن لحظه به بعد زندگی زیبای من، زیباتر و پرهیجان تر شد! من تجربه ای در بازاریابی شبکه ای و فروشندگی نداشتم ولی الان فکر می کنم با کلنگ هم نتوان من را از این تجارت بیرون کشید!

 6. چرا نیوشانیک؟

به نظرم هر لحظه ای که تجارت بازاریابی شبکه ای به من پیشنهاد می شد من بدون معطلی به آن می پیوستم. چون این تجارت جذاب و مدرن، دقیقاً در راستای همان چیزیست که من از زندگی می خواهم و بسیار خوشحالم که من برای پیوستن به نیوشانیک مشاوره شدم چون به نظرم از هر نظر بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران است و به امید خدا جزء بهترین های دنیا نیز خواهد شد.

 7. آیا توقعاتی که از نیوشانیک داشته اید، طی این مدت برآورده شده است؟

بله. من به نوبه خودم کاملاً راضی هستم و اطمینان دارم که الان در بهترین نقطه نتورک مارکتینگ دنیا قرار دارم! از مدیر شعبه کرمان جناب آقای رنجبر و خانم اسماعیلی - منشی دفتر - هم به خاطر زحماتشان تشکر می کنم.

 8. رابطه شما با معرفان و همچنین اعضای زیرمجموعه تان چگونه است؟ نقش آنها را تا چه حد موثر می بینید؟

حالا رسیدیم سر اصل مطلب! ببینید، من بهترین تیم دنیا را دارم! بهترین و گل ترین بچه های دنیا عضو تیم من هستند؛ "کامبیز دولت آبادی، نیما بنی اسدی، شهناز محکمی، فرحناز دولت آبادی، رضا محمودی، امیر طاها فیضی، پریسا بنی اسدی، زیبا پورباشوزاده، ارسلان سالاری، امین بهره مند، مجتبی دهقان"

یا شاید اینطوری بگویم بهتر است: کلاً در تیم من چیزی به نام بچه های موازی وجود ندارد! یک خانواده ایم از بهترین و قوی ترین بچه های دنیا! در رابطه با آپلاین ها هم همینگونه است؛ آقای صفی زاده و آقای حسنی! از این بهتر نمی شود! همچنین باید از آقای دکتر نوید و آقای حبیب اللهی هم یاد کنم. اینجوری بگویم که همیشه با خود می گویم: "من قوی ترین حامیان رو دارم. 4 تا آپلاین که از همه نظر بی نظیر هستند. "

کلاً دیدگاهم اینگونه است. در این دیدگاه، همیشه بهترین ها متعلق به من است و در بهترین نقطه نتورک مارکتینگ دنیا قرار دارم!!!

همچنین باید بگویم که: "من در مهرگان سال هزار و سیصد و نود و دو، در رده راهبر خواهم بود. "

 9. با پلن جدید شرکت تا چه حدی آشنایی دارید؟ نظرتان چیست؟

فکر می کنم به طور کامل متوجه آن شده باشم. فوق العاده است. به نظرم در شرایط فعلی این یک پلن کاملاً حرفه ای ست.

10. آیا اختصاص بخشی از پاداش های نیوشانیک به برترین های جدول فروش شخصی، می تواند در حمایت از آنها موثر باشد؟

بله! این پاداش ها در راستای دستیابی به اهداف بزرگ طراحی شده اند ولی نباید شبکه سازی و توسعه مجموعه از سوی دوستان فراموش شود. به نظرم اگر پاداش های مناسبی هم به عنوان پاداش مجموعه سازی در نظر گرفته شود دیگر فوق العاده می شود.

همچنین از اینکه شرکت تا این اندازه به فکر همکارانش است، واقعاً خوشحالم! چون "من در بهترین نقطه نتورک مارکتینگ دنیا قرار دارم!!!! "

11. در انتها، ضمن تبریک سال نو به شما و خانواده عزیزتان، دوست داریم از اهداف تان در سال جدید بشنویم.

متشکرم. من هم به خانواده بزرگ نیوشا سال نو را تبریک می گویم.

تا 6 ماه پیش تنها هدف زندگی من، موسیقی بود. ولی اکنون می خواهم موسیقی زندگی ام را با ریتم بازاریابی شبکه ای بنوازم.

من امید دارم که تمام انسان هایی که زندگیشان در وضعیت کسل کننده قرار دارد، روزی با درک نتورک مارکتینگ، رنگ و بویی تازه به زندگیشان بخشیده و زندگی تازه ای را شروع کنند. 

 

نتورک مارکتینگ یا همان بازاریابی شبکه ای :

دریچه ای است رو به آرزوهای زیبای انسان ها. این تجارت، سرزمین فوق العاده ای است که من و هر کس دیگری می تواند آن را همانطور که خودش دوست دارد بسازد. 

 



[ 26 / 12 / 1391برچسب:دمنوش لاغری,دمنوش گیاهی,دمنوش لاغری نیوشا,, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب