آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 هربرت بایارد سوپ، بر سر میز شامی که به افتخار وی داده شده بود، چنین گفت: «من نمی توانم نسخه ای برایکامیابی به شما بدهم، ولی می توانم نسخه عدم موفقیت را به شما بدهم بکوشید که همه کس از شما خوشش بیاید .»

گاه به میمنت یک سخن، تحرکی عظیم در فرد روی می دهد . بابی مک فرین همیشه به مراجعانش می گفت: «نگران مباشید، شاد باشید .»

انسان اگر انگیزه مند زندگی کند و انگیزه های موفقیت را در وجود خود رشد دهد، هیچ گاه در زندگی احساس بیهودگی، روزمرگی، ترس و بلا تکلیفی نخواهد کرد . بهترین و زیباترین انگیزه ها، انگیزه های انسانی است که در رفتار و کردار ظاهر می شوند و سپس انگیزه های دیگر را به ارمغان می آورند .

امام علی (ع) می فرماید: «نیکوکار آن کس که کردارش، گفتارش را تصدیق کند» .

همه بزرگان در این باره سخن گفته اند; برای نمونه توجه به موارد زیر سودمند می نماید:

آدرلورد: «من هنوز دارم یاد می گیرم چگونه از همه وجود خود لذت ببرم، چگونه همه وجود خود را در راه اعتقادم به دمت بگیرم، چگونه شکست را بپذیرم و در هنگام موفقیت شاد باشم .»

شوکرری لئونارد: «باید بدانید که می توانید پیروز شوید . باید فکر کنید که می توانید . باید حس کنید که می توانید .»

نلسون ماندلا: «اگر از ترس های درونی خود رها شویم، حضور ما خود به خود موجب رهایی دیگران از چنگال ترس خواهد شد .»

دنیس رادمن: «در جست و جوی عواملی باشید که تاکنون موجب موفقیت شما شده اند .»

اندرومتیوس: «همه باید برای حفظ و نگهداری یک تصویر ذهنی مثبت و سلامت پیوسته در تلاش باشیم .»

نشانه های زیر «انگیزه کش » و «ترمز موفقیت » است . اگر آن ها را در خوداحساس کنیم، به تجدید نظر در تصویر ذهنی خویشتن نیاز داریم:

حسادت، منفی صحبت کردن درباره خود، احساس گناه، ناتوانی در ادای تعارفات کلامی، عدم پذیرش تعارفات کلامی، اهمیت ندادن به نیازهای خویش، سؤال نکردن در مورد خواسته های خود، محروم ساختن بی دلیل خود از رفاه و آسایش، ناتوانی در بیان عواطف، انتقاد زیاد از همه چیز و مقایسه دائم خود با دیگران »

سیدنی جی هریس: «موفق کسی است که ارزیابی درستی از توانایی های خود داشته و هوشمندانه از ناتوانی های خود آگاه است . ناموفق از توانایی ها و ناتوانی های واقعی خود بی خبر است .»

شیلر: «مافوق همه موفقیت ها داشتن امیدهای بزرگ و قلب پاک است .»

ناپلئون: «مرگ حقیقی برای انسان مرگ امیداست . زیرا دریچه های موفقیت به کلی بسته می شوند .»

والتراسکات: «یک ساعت زندگی موفق و با افتخار بهتر از یک قرن زندگی معمولی است .»

یکی از راه های کسب موفقیت مطالعات موفق است کتاب خوب آخرین اعجاز در زنجیره معجزه ها است . هر کتاب خوب پرتوی از وحی است . سختی ها نیز مسیری به سوی موفقیت است . آدم های بزرگ در سختی ها، فرصت بهتر و بیش تری برای رشد می یابند .

لاروش فوکو: «هیچ محیطی، هر اندازه هم نامساعد باشد، چنان نیست که مرد هوشمند نتواند از آن بهره ای بردارد; و هیچ محیطی، هر اندازه هم مساعد باشد، چنان نیست که مرد احمق نتواند آن را به زیان خود تمام کند .»

 


[ 15 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب