بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
پیاده روهای یاسوج گذشته این مرد کارآفرین را هنوز بخاطر دارد ، پسرکی یازده ساله که برای امرار معاش خانواده اش به آدامس فروشی مشغول بود .
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، آقای مهران بالان از خاطرات پارکی که شب‌های خود را به صبح می‌رساند می‌گفت، شب‌ها در پارک ترمینال شهر یاسوج می‌خوابیدم و صبح که بیدار می‌شدم تمام لباسم خیس شده بود و در بدنم احساس درد داشتم .

پدر آقای بالان می‌گوید: منم پول نداشتم که بروم دنبال پسرم و او را به خانه بازگردانم و  این موضوع من و همسرم را رنج می‌داد .

یک روز، دیگر خیابان های یاسوج دیگر پسرک آدامس فروش را ندید، مهران بالان با یک سفالگر همدانی آشنا شده بود و رفت تا سرنوشتش را در شهر دیگری تغییر بدهد.

مهدی همدانی، سفالگر همدانی که ناجی این پسرک 11 ساله شده بود می گوید: با دیدن مهران در خیابان و پارک های شهر یاسوج، تصمیم گرفتم وی را با خود به همدان ببرم و در آنجا بهش سفالگری را آموزش دهم.

برادر مهران بالا می گوید: برادرم بعد از چند سال به یاسوج آمد و یک کارگاه سفالگری راه اندازی کرد و در آن مشغول به کار شد.
بعد از آن آقای بالان با تاسیس آموزشگاه‌هایی، کلاس‌های آموزشی در رشته سفالگری، معرق، قالب سازی ، چرم دوزی ، گلیم، گبه و قالی بافی در روستاها و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار کرد.

آقای بالان این کلاس‌های آموزشی را در 33 روستاها و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردند که طی این مدت بیش از 1200 نفر را در زمینه‌های مختلف صنایع دستی آموزش دادند.

یک تولید کننده قالی و گبه می‌گوید: آقای بالان‌، دار و مواد اولیه را برای ما مهیا می‌کند و بعد از اتمام کار محصول بافته شده را با قیمت خوبی از ما می‌خرد 

وی می‌گوید: در حال حاضر با انجام این کار خرج خود و خانواده‌ام را تامین می‌کنم و از شغل فعلی خود نیز راضی هستم .

با این آموزش‌ها بیش از 460 خانه در 33 شهر و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تبدیل به کارگاه‌های کوچک خانگی شدند.

آقای مهران بالان بعنوان کارآفرین برتر جشنواره کارآفرینان استان در سال 93 معرفی شد .

مظاهری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید: ایشان با توجه به کارهایی که طی این مدت انجام داده اند در تعدادی از روستاها زمینه اشتغال را فراهم آورده‌اند و این زمینه شده تا روستاییان کمتر به شهرها مهاجرت داشته باشند .

پایدار رئیس کمیسیون گردشگری و ایرانگردی در شورای شهر یاسوج می‌گوید: آقای بالان توانسته‌اند خدمت خوبی هم به فرهنگ استان و هم اقتصاد منطقه داشته باشند.

کهگیلویه و بویراحمد با تولید سالانه 3 هزار متر مربع گبه، 4 هزار اثر معرق، 3 هزار قطعه سفال،3هزار عدد کیف و 10 هزار عدد انواع تابلو جزء استان‌های برتر در تولید صنایع دستی در کشور به شمار می‌رود.

محصولات تولیدی این کارگاه‌های کوچک در بازارهای حوزه خلیج فارس و بازار داخلی به فروش می‌رسد .

عرفان پسر یازده ساله آقای بالان می‌گوید: به پدرم افتخار می‌کنم و وی را خیلی دوست دارم‌؛ درسته پدرم از آدامس فروشی شروع به کار کرده و الان بعنوان یک فرد موفق ازش یاد میشه و منم می‌خواهم راه پدرم را در بدست آوردن موفقیت‌های بیشتر ادامه دهم .


[ 16 / 11 / 1393برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب