بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 از جمله تمایلات روزافزون در دنیای کنونی، میل به داشتن شغلی است که افراد در آن صاحب کار خود باشند . وقتی که صاحب کار خود باشید ، می توانید تصمیم بگیرید : 

1. کجا کار کنید . 

2. با چه کسی کار کنید . 

3. چگونه کار کنید . 

4. چه زمانی کار کنید . 

در گام اول، تصور داشتن شغلی از آن خود برای بسیاری از مردم ایجاد دلهره می کند، زیرا مستلزم بیرون آمدن از «حاشیه امن» و مواجهه با موارد غیرقابل پیش بینی و ریسکها است. اما مرور زمان و اثرات حاصل از تغییر و تحولات حاکم بر جامعه جهانی شما را مجاب خواهد کرد که داشتن کاری که کاملاً از آن خودتان باشد ،راهی است در جهت افزایش احتمال موفقیت شما.

بهترین و آسانترین و هدفمندترین راه برای شروع یک کار مستقل، بازاریابی شبکه ای (Network Marketing) است . بازاریابی شبکه ای تجارتی است با 50 سال قدمت و هم اکنون در 155 کشور دنیا رواج دارد. هر هفته ،حدود 150,000 نفر در سراسر دنیا به شاغلان این تجارت افزوده می شوند . این رقم معادل 21,400 نفر در هر روز است و امروزه ، اینترنت با نقش چشمگیری که در دنیا ایفا می کند ، مزایای تجارت الکترونیک (E- commerce) را بطرز قابل توجهی افزایش داده است .

نام این کسب و کار طی سالیان گذشته از «شیوه فروش مستقیم» به «بازاریابی شبکه ای» و «بازاریابی چندسطحی» (Multi-Level Marketing) تکامل یافته است . اصول اصلی و زیربنایی همه اینها با هم یکسان است و عبارت است از توزیع و بازاریابی محصولات و خدمات . کشورهای مالزی ، تایوان ، ایالات متحده ، استرالیا و ژاپن از کشورهای پیشرو در این تجارت هستند . به عنوان مثال 8% از کل جمعیت کشور تایوان در سیستمهای بازاریابی شبکه ای مشغول فعالیت هستند . 

بازاریابی شبکه ای به جامعه و مردم در همه جا این نوید را می دهد که می توانند درآمدشان را افزایش داده و شیوه ی زندگیشان را بهبود بخشند . 



دلایل زیادی هست که میتوان با استناد به آنها به این نتیجه رسید که در بازاریابی شبکه ای افراد بهترین موقعیت را برای پیشرفت در اختیار خواهند داشت :

اول اینکه ، شما صاحب تجارت مستقلی خواهید بود که واقعاً ریسک کمی دارد . همانطور که می دانید شما در اغلب تجارتها ، حتی قبل از این که کار را آغاز کنید به سرمایه مالی نیاز دارید.

دوم اینکه ، هیچ سقف یا محدودیتی در کسب درآمد وجود ندارد .یک وکیل روزانه تنها تعداد محدودی مراجعه کننده را می پذیرد و یک آرایشگر تنها تعداد مشخصی مشتری در روز می تواند داشته باشد. اما در این تجارت ، اگر بخواهید می توانید درآمد خود را لحظه به لحظه افزایش دهید. از آنجائیکه که شما می توانید تعداد نامحدودی افراد را وارد این تجارت کنید و آنها هم همین کار را انجام دهند و نهایتاً بر اساس درآمد صدها نفر درآمد مضاعفی کسب کنید. 

سومین و هیجان انگیزترین دلیل این است که زمان آزاد شما افزایش می یابد . هیچ چیز در دنیا به اندازه گذراندن زمان با کسانی که دوستشان داریم ، لذتبخش نیست. شما در مشاغل اداری یا سنتی مانند تجارتهای خرد ، فروشندگی ، امور خدماتی و حتی مدیریت تمام طول هفته کاری یکنواخت انجام می دهید تا بتوانید یک روز تعطیل را با خانواده خود سپری کنید ؛ حال آنکه در این کسب و کار شما می توانید با حضور در کنار آنهایی که دوستشان دارید و دوستتان دارند تجارت خود را بهبود بخشید. 

اگر در بازاریابی شبکه ای به شما خوش نگذرد معلوم می شود که آن را درست انجام نمی دهید.بنابراین اگر شما هم مثل تمام بازاریابان شبکه ای موفق جهان در سالیان نخست بهای موفقیت را که همان تلاش و پشتکار و برنامه ریزی دقیق است بپردازید، استرس بر زندگی شما حاکم نخواهد شد. 

این موضوع ما را به چهارمین و مهمترین ویژگی کسب و کار شبکه ای می رساند : برنامه چهار ساله.

نگاهی به مشاغل سنتی بیندازیم. همه افراد در جوانی و آغاز کار می خواهند برنامه ای داشته باشند که طی آن و به سرعت به درآمد بالا برسند و زندگی خوب و راحتی برای خود و خانواده شان فراهم کنند. اما اگر همه ما به اطرافیان نگاهی بیندازیم می بینیم بیشتر افراد، پس از سی سال کار کردن، پیشرفت قابل توجهی نکرده اند و با مشکلات قدیمی خود هنوز درگیرند. اگر هم کسی به نقطه مطلوبی رسیده باشد قبل از آن، سی سال از عمر خود را مثل یک شیر در قفس، در مسیر رفت و آمد بین خانه و محل کار گذرانده است. 

اما در مقابل مشاغل سنتی، بازاریابی شبکه ای برنامه ای چهار ساله را در مقابل شما قرار می دهد. شما اگر چهار سال برای یک شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی و معتبر با برنامه ریزی و پشتکار کار کنید، می توانید با فروش صادقانه محصولات و خدمات به درآمدی مناسب رسیده و روی آن حساب کنید. 

 



گفته شده است: « قدردانی بزرگ ترین پاداشی است که درزندگی به دنبال آن می گردیم. کودکان برای به دست آوردن آن گریه می کنند و افراد بالغ حاضرند برای آن بمیرند.» ما باور داریم که این جمله درست است و تجارتی مثل بازاریابی شبکه ای می تواند حس قدردانی را به ما ارزانی دارد. زمان هایی خواهد رسید که مقابل دیگران عمیقاً تحت تاثیر قرار خواهیم گرفت و آن هنگامی است که اطرافیان و دیگر همکاران ، به هر نحوی ما را برای پیشرو بودن در این مسیر تحسین می کنند. این قدرشناسی در انتظار همه کسانی است که واقعاً دراین کار موفق هستند . هیچ چیز در زندگی به اندازه ی زمانی که افراد از ما به خاطر مساعدت در تغییر سطح زندگی قدردانی می کنند، رضایت بخش نیست . 

در پایان، لذت مسافرت کردن و افزودن تجربیات فرهنگی در انتظار کسانی است که در این تجارت مشغول هستند. برای انسان چیزی تنفرآورتر از کار کسل کننده و یکنواخت نیست. ما در بازاریابی شبکه ای، امکان مسافرت، آشنایی با فرهنگ های دیگر، بازدید از موزه های بزرگ و چشیدن طعم غذاهای منحصر به فرد در سرتاسر کشور را داریم بدون اینکه در روند کار و ایجاد درآمدمان اختلالی ایجاد شود. بازاریابی شبکه ای یک حرفه ی پولساز و متنوع است. کارکردن و موفقیت در این تجارت می تواند باعث احساس خوشبختی در زندگی افراد شود.

                                                                                                         منبع سایت شرکت نیوشا


[ 4 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب