بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

  مازلو- پدر روانشانسی انسان گرا

بهتر است بدانید که در پشت باورها . افکار و رفتار انسان ، یک کار گردان  ماهر وجود دارد که ما را مجبور به شکل دادن و یا ساختن  باور، برانگیختگی و انگیزش های مختلف می کند وآن عامل مهم ، چیزی جز نیاز نیست .

پاسخ این است !هر انسانی با نیاز های غریزی به دنیا می آید که به رشد ، پیشرفت و شکوفایی او می انجامد ( مازلو).

 به عبارتی انسان بر حسب نیاز های مختلف، برای ایجاد یا ساخت یک نوع نگرش و یا ایجاد یک فعالیت و حرکت، باور هایی انگیزشی برای خود، می سازد.

انسان به واسطه ی یک احساس نیاز برانگیخته و تحریک می شود تا کاری انجام دهد یا در فکر چاره باشد  . خواندن و مطالعه ی همین مقاله، همان احساس نیازی است که به شما نیرو و انگیزه خواندن آن  را داده است .زیرا به اعتقاد مازلو ،رفتار انسان توسط سلسله مراتب نیازها برانگیخته می‌شود.

اما این نیاز ها انگیزشی چه چیزهایی هستند که به ما اینقدر نیرو و انگیزه می دهند که گاهی حتی برای دست یابی به آن جان خود را فدا می کنیم .

 

نیاز 1

نیاز 2

نیاز 3

نیاز 4

نیاز 5

نیاز های فیزیولوژیکی ، غذا ، آب و سایل جنسی

(نیاز به آب و غذا)

نیاز های ایمنی : امنیت ، نظم و پایداری

(نیاز ب پس انداز ، شغل کم مخاطره تر )

نیاز های تعلق پذیری و عشق

(همسر گزینی، روابط اجتماعی،نیاز به عشق )

نیاز های احترام از خود و دیگران

(عزنفس ، مقام و شهرت ) ؛{نیاز به شناخت و کنجکاوی }

نیازهای خود شکوفایی

(فراانگیزش)

{غنا بخشیدن به معنای انسانی و زندگی ، رسیدن به "اوج" استعدادها} 



[ 2 / 6 / 1391برچسب:روانسناسی موفقیت, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب