بازاریابی شبکه ای
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دمنوش لاغری نیوشا و آدرس farshadmlm.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 در کشور ما افراد زیادی طی سالیان گذشته با مباحث و فعالیتهای مربوط به تجارت و بازاریابی الکترونیک اعم از بازاریابی اینترنتی، هرمی و شبکه ای آشنایی داشته و بعضاً خود یا نزدیکان آنان به نحوی در یکی از این نوع شرکتها (اکثراً شرکتهای غیر قانونی هرمی) فعالیت کرده اند که غالباً حاصل کار، تجربه ها و خاطرات ناگوار و منفی بوده است که از این نوع فعالیتها و سرمایه گذاری ها در ذهنشان برجای مانده است.

یکی از اصلی ترین دغدغه های این افراد و دیگرانی که به گونه ای با این موضوع آشنا هستند در این سوال خلاصه می شود که چه زمانی و به عبارتی چه وقت ،امکان استفاده از این علم و بهره برداری از منافع اقتصادی آن در ایران فراهم خواهد گردید؟ چرا که در گذشته شرکتهایی تحت عنوان بازاریابی هرمی بصورت غیر قانونی و زیر زمینی با سوءاستفاده از ضعف اطلاعات عمومی و از آن مهمتر فقدان قوانین و مقررات مدون، مبادرت به عضوگیری نموده و از این طریق صدمات جبران ناپذیر مالی، معنوی و اعتباری به اعضاء خود وارد کردند و در بسیاری از موارد نه تنها جبران این صدمات ممکن نگردید، بلکه یادآوری تبعات ناشی از آن نیز احساس ناخوشایندی در افراد ایجاد می کند.

علاوه بر این، محدودیتهای فنی موجود در زیرساختها، عملاً ساماندهی منسجم یک سازمان فروش شبکه ای را دشوار می نمود. این محدودیتها عمدتاً شامل پهنای باند پایین اینترنت و فراگیر نبودن یا گرانی آن در سراسر کشور بود. هرچند نمی توان ادعا کرد اینگونه مشکلات بطور کامل برطرف شده است، اما می توان گفت که امروز ، زیرساختها و بستر لازم حداقلی برای فعالیت در این حوزه از تجارت الکترونیک فراهم شده است.

 

 از دیگر مواردی که در گذشته فعالیت جدی در بستر اینترنت را تا حدودی مشکل ساخته بود، مساله امنیت اطلاعات بود و این موضوع از دشواری امکان ایجاد بستری امن و قابل اطمینان برای انجام مبادلات و فعالیتهای تجاری در این فضا نشات می گرفت. همه افراد باید اطمینان حاصل کنند که تمامی عملیات، از طریق سرورهای امن انجام خواهد گرفت و شرکتی که قرار است سازمان فروش شبکه ای راه اندازی کند باید کاربران را مطمئن سازد که کلیه اطلاعات شخصی ایشان از قبیل آدرس الکترونیکی و آدرس و تلفن آنها به صورت کاملاً محفوظ نگهداری خواهد شد.

امروز با کاهش محدودیتهای فنی از یکسو و ایجاد ساز و کارهای قانونی لازم از سوی دیگر، می توان گفت زمان آن رسیده است که علاقه مندان به فعالیت در عرصه بازاریابی شبکه ای ضمن سنجش جوانب مختلف امر وارد این تجارت شوند



[ 5 / 5 / 1391برچسب:, ] [ ] [ .:*:. فرشاد مرادی .:*:. ]
درباره وبلاگ

مقدر شده است تا ما تاریخ را تغییر دهیم و در هزاره جدید،توزیع کنندگان را به مسیری هدایت کنیم که جویای سبک زندگی بهتری هستند.ما از سهیم شدن این صنعت خارق العاده بازاریابی شبکه ای(فروش مستقیم چند سطحی) با شما افتخار می کنیم. mail:feelgood1389@yahoo.com IDYahoo:feelgood1389 تماس با ما:09120736847 09117178341
موضوعات وب
دسته بندی محصولات وب